Verjaardag in het verre oosten - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu Verjaardag in het verre oosten - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu

Verjaardag in het verre oosten

Door: Emile

04 Mei 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Dag lieve famile en lieve vrienden;

Wat was het weer hartverwarmend om zoveel leuke reacties te mogen ontvangen!!
Iedereen heel hartelijk bedankt daarvoor!!

Zo lijkt het toch nog alsof er mensen zijn die van ons houden, wat geeft dat weer een heerlijk gevoel!!!!!
Wie had dat toch ooit gedacht??

S'Morgens vroeg word ik wakker gemaakt door Sylvia en de jongens! De kamer is nota bene versierd! Dat kan alleen maar Sylvia zijn...wat is ze toch lief! De jongens zingen een liedje! Gezellig met z'n allen op het grote bed! Japser en Matthijs hebben een mooie tekening gemaakt en hebben samen met mamma een horloge gekocht. Mijn klokje was al kapot gegaan bij vertrek vanaf schiphol.
Ik was van plan om in Nederland een Suunto te bestellen via het internet, maar Japser had al dagen lang het idee om papa er eentje te geven op z'n verjaardag, de schat!!!! Dankjewel grote jongen!
Na het ontbijt lekker even de plomp in.
Daarna rustig aan richt KLCC. Tjeemig wat een moderne stad is dit zeg! Kunnen ze bij ons nog wat van leren! Vlak bij ons hotel vertekt een soort moderne computergestuurde sky-tram. Downtown duikt ie onder de grond en wordt 't een metro, cool!
Het uitzicht als we richt KLCC gaan is indrukwekkend! Eenmaal aangekomen gaan we uiteraard richting de petronas twintowers. Ongelovelijk, wat een schitterende torens zeg! En dan ook als je er binnen bent, niet meer normaal....zo mooi, groots, luxueus! Er moeten hier hele horden lui zijn die bakken met geld hebben te besteden! Van alle wereldmerken zijn hier zaken gevestigd, de ene nog luxer en duurder dan de ander.
We voelen ons in een keer een beetje lullig hier, met onze sandalen, shorts en vakantieshirts...rugzakje om, je weet wel...
Maar toch, wel leuk om te zien. Voor de towers rijden veel auto's, waarvan veel met chauffeur, hmmmm, er zit hier wel geld zeg.
We kijken onze ogen uit dus. Daarna lopen we nog wat buiten rond en worden overvallen door een flinke tropische thunderstorm. Matthijs is erg bang door de hevige donder en zet het op een brullen...och arm ventje. Eerlijk gezegd schrik ik me ook af en toe kapot, zo hard knalt het! De regendruppels zijn hier lekker warm...en groot! Het zijn er ook erg veel in een keer!
We eten heerlijk in de Petronas. Vanwege de regen gaan we niet meer naar Chinatown.
Als we naar buiten komen is het allang pikdonker en zijn de towers helemaal verlicht. Een enorm indrukwekend gezicht, misschien nog wel mooier dan overdag. Het hele gebouw is van de voet tot aan de top opgtrokken uit glas en roestvrijstaal en dat geeft het geheel een ultramoderne uitstraling.

s'Avonds drinke we het flesje wijn waarop we onszelf maar hebben getracteerd vanwege mijn verjaardag!

Proost!
Nog even een paar speciale nootjes;

Aly en Rene, geweldig! Samen met jullie op mijn verjaardag ongelovelijk decadent gedineerd in the Victoria Falls Hotel in Zimbabwe! Wat leuk dat jullie dat noemen, want wat was dat een leuke tijd daar, we hebben er hele speciale herineringen aan!

Lieve lieve collega's, de taart is dus gekomen....ik hoop dat hij gesmaakt heeft!
We zien elkaar weer snel!

Simon, oude vriend van de Haydnlaan, beste vriend tot op onze oude dag...mooi gezegd, Lieve Ellis, bij deze van harte proficiat met je verjaardag! Wij drinken toch al de hele reis wijn, dus eentje extra kan er nog wel bij...proost!

Anton, ouwe rukker, ontzettende goeie vent... van harte gefeliciteerd, je loopt altijd een stap op mij vooruit, 40 jaar!
Heb een superfeest!!!
Nou, nog maar eentje dan....proost!

Lieve Marianne T.,
van harte proficiat met je verjaardag!
Ik denk aan je en geef je een warme 'hug' in gedachten....en als je heel goed voelt....dan merk je het misschien...
Naah..noochh..eundju....prrroossttt..

Lieve Oscar en Suzanne,
dank je, ik hou je eraan, see you within a month!

Lieve Christine en Peter,
Thanks, love ya! Wat can I say more?
Obh onsu frientsgab...nooochh eeen keeerdju..prrrsssttt...

• 04 Mei 2006 - 17:00

Annigje:

Haaaa... kwist t nie... maar alsnog suuuuuper gefeliciteerd!!! liefs van Annigje... heus speciaal liefs voor Matthijsje...

• 04 Mei 2006 - 20:43

Sandra:

Zo te lezen is er goed gevierd, en niet alleen daar!!!!!!!!!!
    grt

• 05 Mei 2006 - 18:36

Seppo & Eugène:

Zo lijkt het toch nog alsof er mensen zijn die van ons houden? Dat je ooit daar aan getwijfeld hebt, wij houden zowieso veel van jullie en zo zijn er meerdere. Fijn dat je zo van je verjaardag hebt genoten en dat je zo heerlijk bent verwent. Blijf genieten en sorrie dat ik het zeg; "tot gauw". Veel liefs van uit Enschede