He, wat lekker! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu He, wat lekker! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu

He, wat lekker!

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg

12 Mei 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal!

Even een kort berichtje, nog steeds vanuit Langkawi. Het is hier zo heerlijk, dat we besloten hebben wat daagjes langer hier te blijven. Als je zo lekker kunt luieren krijg je echt dat relaxte vacantiegevoel, zalig!
We doen dus niet zo heel veel. Af en toe iets van het eiland zien, maar dan toch snel weer verder met vooral... niks doen.

Emile is wel een dagje heel sportief & avontuurlijk geweest: hij is wezen duiken! Dat was keigaaf! Hij heeft een hoop Nemo's en Dora's gezien, maar ook haaien, murenen, en allerlei andere zeemonsters en leuke fleurige visjes. Hij heeft ook onderwaterfoto's gemaakt, maar helaas kan ik hier het cd-rommetje niet in de computer krijgen. En helaas kan ik m'n memorykaartje voor wat foto's van Kuala Lumpur & Langkawi ook niet kwijt... Komt dus nog!

Maar hee, pap, volgens mij heeft u hartstikke veel foto's geplaatst van Nieuw Zeeland! Leuk joh!!! Hartstikke bedankt! Dat is namelijk ook leuk voor ons zelf! De ervaringen van en in alle landen volgen zich hier in een rap tempo op. Zelfs zo, dat we de foto's en straks de video-opnames zelf hard nodig hebben om alles opnieuw te beleven! Dusse... thanks! :)

Tja... en verder... heb ik eigenlijk niks te melden. Tot nu toe was het keirustig in ons resort, maar vandaag zijn er een heleboel mensen bij gekomen, waaronder veel nederlandse meiden en een hoop Maleisiers. Best raar en soms ongemakkelijk om hier in het zwembad in m'n bikini te zwemmen, terwijl er een hoop moslimvrouwen en -meisjes met kleren en al in het water spelen. En dan staat er op de kant een man die bij hun hoort, foto's van mij en Matthijs te maken... Laat ik het er maar op houden dat dat vanwege het ondeugende en blonde koppie van Matthijs is!
Maar wat een tegenstellingen he, vooral in zo'n vacantieoord: een Russische vrouw met een bikinistring die naast een moslimvrouw staat. Letterlijk naar aapjes te kijken... in een kokosnotenboom... Wel maf.
We proberen niet te oordelen, maar het een en ander zet ons wel erg aan het denken. Ook trouwens omdat ik Da Vinci Code nu ook uit heb (in 3 dgn, echte een pageturner!). Ook veel stof om over na te denken dus!

Met Jasper en Matthijs gaat het ook nog steeds prima, hoewel ik af en toe echt tuuuuureluurs van ze word! Ze luisteren soms voor geen meter, helemaal niet als ze samen aan het donderjagen zijn! Dat wordt straks echt weer afkicken hoor! Ik ben ze nu ook al vast wat aan het voorbereiden... "Straks als we weer thuis zijn..."
Tja, dat wordt wat!

De jongens hangen deze hele vacantie al enorm aan Emile. "Ik wil naast papa", "nee ikke!" "Ahhhhh, gisteren zat jij ook al naast papa!" Dit ongeveer de hele dag door, aan tafel, in een taxi, aan het strand, etc. Zo moesten we bijna een draaiboek maken van wie wanneer waar mocht zitten. Daarnaast heb ik geregeld aan tafel in m'n 1tje tegenover mijn 3 mannen gezeten. Tja, ik heb echt afgedaan deze reis...
En toen Emile eergisteren in een busje wegreed om te gaan duiken, stonden Jasper en Matthijs te huilen aan mijn benen! "Ik ga papa zo missen..." (!) Gelukkig hebben we met ons 3tjes toch ook een hele leuke dag gehad en heb ik van dat 'missen' echt niet veel gemerkt! Maar ik denk dat dit straks wel een moeilijk item wordt als we terug zijn! Papa kan helaas niet altijd en eeuwig vlak bij hun zijn! En iedereen moet straks gewoon weer de draad oppakken...
Als ik heel eerlijk ben, kan ik niet zeggen dat ik veel zin heb om naar huis te gaan!

En verder... heb ik echt niks meer te melden. Oja, Eugene & Seppo, hoe was het in Engeland??? Vast heel gezellig! Ik ben ook benieuwd naar jullie verhalen hoor!

Enne voor alle hulptroepen voor de foto's, een taart, bloemen, de poezen, het huis en zelfs de financiën: kei, keibedankt!!!

Nu stop ik echt. Doeidoei!!!
XXX Sylvia :)

  • 12 Mei 2006 - 14:16

    Omama:

    Fijn dat jullie het daar zo naar jullie zin hebben maar wij tellen nu de dagen af. Nou heel veel kusjes voor jullie allemaal van Opapa en Omama

  • 12 Mei 2006 - 23:12

    Christine:

    Stoer van je Emile! Duiken! Word je toch nog een bionicle man!!!
    Gaaf hoor! Fijn dat jullie zo genieten. Heerlijk al dat niks doen! Wij zitten (helaas) alweer in de dagelijkse routine. Ga echt beginnen met sparen om jullie gauw weer te zien!
    heel vele liefs,

  • 13 Mei 2006 - 17:08

    Seppo & Eugène:

    Zo horen we nu voor het eerst een heel klein beetje gezeur van de kindere. Het is wel zo als je tegen over de jongens zit kun je wel tegen je zelf zeggen: "kijk eens, dat hoort allemaal bij mij", zeker weten dat je gelijk weer begint te stralen. Ik kan me best voorstellen dat je zegt niet zo veel zin te hebben om straks weer naar huis te gaan, het zal ook zeker niet makkelijk zijn om de draad weer op te pakken. Een ding is zeker als jullie je draai weer gevonden hebt heb je een verhaal en herinnering voor het leven en dat kan je nooit meer worden afgenomen. Iedere keer als je iets verteld hebt over jullie reis zul je altijd daarna denken, "Och dat heb ik ook nog niet eens verteld", Nooit zullen jullie verhalen voorbij zijn!!! Geniet er nog even van, wij kijken wel uit naar jullie komst weer terug in Nederland.
    Lief dat je zo belangstellend vraagt naar ons reisje naar Engeland. Het was heerlijk, pure verwennerij en luxe bij Paul & Naomi. De verdere verhalen komen wel, heel veel liefs en tot gauw. Eugène & Seppo

  • 13 Mei 2006 - 17:50

    Eugène:

    Lieve mensen,
    Net weer even door een hele stapel foto's gegaan. Wat is het heerlijk om jullie te zo zien, zalig die ondeugende blik in Matthijs zijn ogen, niet veranderd, stalende Jasper en jullie twee ook stralend en genietend. De jongens zijn wel groot geworden hoor. xxx Eugène

  • 13 Mei 2006 - 21:55

    Cees & Frieda:

    Lieve Sylvia,

    Houd dat relaxte vakantiegevoel nog even vast en geniet van het niks doen. Gisteravond heel veel foto's bekeken,prachtig allemaal.
    't Zijn er zoveel....straks nog de rest van de fotoreportage.

    Wat leuk, dat Emile is wezen duiken. Sportief hoor!

    Nou Sylvia, doe je 3 mannen de groeten.

    Liefs en groetjes,

    Cees & Frieda

    P.S. Bedankt voor de prachtige kaart (vandaag ontvangen)

  • 14 Mei 2006 - 08:11

    Omama.:

    Ook wij hebben je mooie kaart ontvangen,maar de mooiste op zondagochtend.
    heel veel liefs en tot gauw.
    groetjes opapa en omama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wij gaan met ons 4 tjes een unieke reis maken van 4 maanden naar Thailand, Nieuw Zeeland, Australie en Maleisie. Het wordt vast onvergetelijk!!! :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 108668

Voorgaande reizen:

29 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: