Tickets zijn binnen! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu Tickets zijn binnen! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu

Tickets zijn binnen!

Door: Emile

Blijf op de hoogte en volg

04 Januari 2006 | Nederland, Nijmegen

De tickets zijn binnen! Wát een geweldig gevoel.

Toen ik vandaag thuis kwam (04 januari) zag ik dat de tickets met de post waren gearriveerd. Een dikke envelop van Skybreakers.
Goed adres trouwens. Gaat gemakkelijk via het internet. Je mailt ze wat je ongeveer wilt en ze zoeken alles voor je uit en komen dan met een offerte. We zijn er erg content mee en we vliegen belachelijk goedkoop (gelukkig maar). Je vliegt dan wel met Oezbekistan- en Kamtsjatka air (die hebben van die oude aerovlot-toestellen opgekocht, van die Toepoelefs uit de 60er jaren, geeft niks, het is goedkoop!).
Nee hoor, haha, alles is degelijk en goed geregeld met Austrian-, Singapore- en New Zealand- airlines. Veilig en betrouwbaar dus.

Ik heb mij daarnet eventjes rustig in de leren fauteuil bij de haard neergevleid. Stuk voor stuk de tickets door mijn handen laten gaan. Het is een hele stapel voor ons vieren. Het voelt goed! Leuk! We gaan!
Samen met Jasper heb ik nog even op het internet gekeken naar de vliegtuigen waarmee we gaan vliegen. Er zijn verschillende sites met prachtige vliegtuigfoto's. Jasper vindt het prachtig.
We starten met een klein vliegtuigje van Amsterdam naar Wenen, een Fokker F70. Gaan maar 76 passagiers in. Vind ik wel leuk. Dat vliegt toch anders dan de toestellen waar ik de laatste tijd in heb gevolgen (voor meer dan 200 of 300 passagiers).

Vliegen blijft fascinerend vind ik. Ook wel spannend. Maar bovenal... we gaan de wijde wereld in... op reis... en het begint pas heel echt op het vliegveld!
Alle voorbereidingen zijn in volle gang weer opgepakt na onze annulering van november.

Mijn schoonouders en mijn broer en zijn vriend brengen ons weg op zondag de 29ste.
Dat vinden we ontzettend fijn! Ik zie ons al staan op Schiphol... grote rugzakken, de jongens hebben hun eigen stoere rugzakje met wat eigen spulletjes (zo is het ook voor hun nog echter!). Inchecken, nog even de tijd om dag te zeggen, te huggen en te zoenen (een traantje?) en dan naar de douane. Ik ben vrij groot en kan gemakkelijk nog eens over of langs de rijen passagiers naar achteren kijken om nog een keertje te zwaaien, daarna verdwijnen we uit het zicht en zien we elkaar pas weer over 4 hele maanden!

Ik krijg er met de dag meer zin in!

Er zijn nog drie-en halve week te gaan voor het zover is.
Ik stop met patiënten deze week (op een enkeling na) en zal nog mijn handen vol krijgen aan het afronden van alle administratie van de praktijk. Gelukkig heb ik fijne collega's die me goed helpen!
Dan heb ik nog een laatste week om thuis de boel in orde te brengen. Sylvia is al een beetje begonnen, maar kan ook niet doen wat ze wil omdat de jongens nog vakantie hebben.

Het duurt nu echt niet lang meer!

We hebben de route trouwens omgekeerd. We besloten dus ruim twee weken geleden om toch te gaan, en wel op korte termijn. Het belangrijkste (de vluchten) was snel en goed geregeld. De rest komt nog wel in de komende weken.
Vanwege de verandering van de seizoenen hebben we besloten onze route om te keren.
Op 29 januari vertrekken we naar Bangkok, Thailand, we vliegen via Wenen.
Op 26 februari vliegen we van Bangkok via Singapore naar Christchurch, New Zealand. Op 23 maart van Auckland, New Zealand, naar Sydney, Australia.
Op 30 april van Adelaide, Australia, via Singapore naar Kuala Lumpur in Maleisië.
Tot slot vertrekken we 29 mei vanaf Kuala Lumpur IA om via Wenen weer naar huis te vliegen. We komen dan ook op de 29ste aan, 's ochtends vroeg. Dat komt omdat het in KL 8 uur vroeger is dan hier! We winnen de dag die we op de heenreis hebben verloren dus gewoon weer terug... vreemd eigenlijk.

Ik krijg er steeds meer zin in! :) Emile

  • 09 Januari 2006 - 07:37

    Eugène & Seppo:

    Wat kunnen jullie toch heerlijk schrijven, bloeien en gevoelig. Jullie kennen me, liefs je broer.

  • 25 Januari 2007 - 13:36

    Francoise:

    11 Jan 2006 23:01 uur
    Wat mooi dat jullie nu toch de reis gaan maken. Wij zijn met ons gezin ook van plan om in juli naar Maleisie, Australie, Nieuw Zeeland en Thailand te gaan. Wij zullen jullie dus met veel plezier en interesse gaan volgen. Heel veel plezier, en een mooie tijd toegewenst.

  • 25 Januari 2007 - 13:36

    Entermotion:

    20 Feb 2006 17:24 uur
    Och ja en wij gaan op huisbezoek bij zr. godelieve... zucht
    het is miezerig koud ellendig regenweer... zucht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wij gaan met ons 4 tjes een unieke reis maken van 4 maanden naar Thailand, Nieuw Zeeland, Australie en Maleisie. Het wordt vast onvergetelijk!!! :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 108796

Voorgaande reizen:

29 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: