Geen bericht, goed bericht?? - Reisverslag uit Neede, Nederland van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu Geen bericht, goed bericht?? - Reisverslag uit Neede, Nederland van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu

Geen bericht, goed bericht??

Door: Pa Vogel

30 Maart 2006 | Nederland, Neede

Voor alle ongeruste lezers,

Sylvia heeft vorige week vrijdag vanuit Australië met ons getelefoneerd, en ons laten weten dat ze een goede vlucht hebben gehad, en het nog steeds erg naar de zin hebben, maar het schijnt erg moeilijk te zijn of ze zien geen kans om te internetten. Maar omdat het mij ook te lang gaat duren voordat ze een berichtje op deze
site zetten, leek het mij verstandig om dit even te melden op deze manier.
Zul je zien dat ze ineens wel gaan schrijven.
Maar ja, bij deze.

Groetjes,

Hans Vogel

• 30 Maart 2006 - 15:46

Marianne G.:

Hè Hè,
    eindelijk, al is het via een omweg.
    Hartelijk dank voor dit levensteken. We waren natuurlijk ook wel erg verwend met de constante berichtgeving de eerste weken. We moeten gewoon afkikken geloof ik.

Groetjes,

Marianne

• 30 Maart 2006 - 15:50

Sandra:

Zeg dat wel eindelijk weer bericht.
    bedankt Opa Vogel

• 30 Maart 2006 - 17:51

Linda:

Beste 'pa Vogel',
    We vroegen ons inderdaad al af hoe het met ze zou zijn. Goed om te weten dat ze veilig aangekomen zijn. Ze zijn vast zo aan het genieten dat ze geen tijd hebben om te mailen. We wachten rustig af tot er weer een hele lange mail komt.

groeten Pieter en Linda

• 31 Maart 2006 - 06:01

Seppo & Eugène:

Ongeduldig zijn we allemaal denk ik, we zijn alleen te veel verwent geweest in de tijd dat de familie in Thailand zaten. Normaal gesproken als iemand op vakantie is en je hoort er niets van is er niks aan de hand, nu kijk ik ook automatisch bijna elke ochtend voor dat ik naar m'n werk ga even op de PC. We missen ze allemaal wel denk ik, maar goed we zullen inderdaad zeggen en vertrouwen; "geen bericht, goed bericht". Groetjes Eugène

• 02 April 2006 - 10:39

Thomas:

Mooie foto's hoor.

Bij die foto van de trap weten oma en ik niet wie dat is jasper of matthijs.
    We denken dat het matthijs is. Maar we weten het niet zeker.

Ik hoop dat jullie het leuk hebben.

Groetjes
    van
    Thomas.

• 02 April 2006 - 21:36

Jocelyn & Stefan:

We komen er nu echt aan en dan kunnen we jullie verhalen gewoon 'live' horen.
    Nog 2 nachtjes slapen...
    Goed te horen dat jullie het naar je zin hebben in Australie!

• 03 April 2006 - 17:20

Ati:

lieve jasper,matthijs,emile en sylvia.We denken veel aan jullie, kijken op de site en dan opeens is de schooldag voorbij.gaat bij jullie de tijd ook zo snel? het is nu bijna lente. je narcissen zijn nu echt helemaal uitgebloeid jasper.morgen gaan we de foto's bekjken. vandaag zei hans al;"ik heb zin om naar jasper te kijken.de anderen vonden dat hij helemaal gelijik had. heel veel liefs.

• 04 April 2006 - 10:11

Fam Artz-markus:

Zelfs de kinderen beginnen jullie berichten te missen.... Nou ja... de berichten? Meer de coole foto's.. Vooral Thomas..

• 04 April 2006 - 13:16

Groep 3:

lieve jasper en familie,
    wat een mooie foto's.we hebben net geknutseld want vrijdag is er de sponsorloop. jammer dat je niet mee kunt rennen. we lopen voor ethiopie.jij beleeft heel mooie avonturen. we wachten op jouw eigen verhaal in onze groep. heel veel liefs tot de volgende keer. alle kinderen van groep 3 en ati.