Voorbereiding - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Sylvia

02 Juli 2005 | Nederland, Nijmegen

Hallo allemaal!
Hier ons allereerste korte berichtje op deze website. We zijn nog druk bezig met de voorbereidingen van onze 'kleine wereldreis'. In november dit jaar vertrekken we met ons 4tjes, Emile (38 jr), Sylvia (3 jr), Jasper (6 jr) en Matthijs (dan 4 jr) voor 4 maanden naar Maleisië, Australië, Nieuw Zeeland en Thailand. Best spannend, maar vooral heel erg leuk allemaal! We vertellen binnenkort meer over onze reisplannen en de verdere voorbereidingen. Tot dan!
Groetjes Sylvia

• 05 Juli 2005 - 18:06

J C Vogel:

Nou, het begin is er,
    veel succes met de rest.

Papa & Mama

• 08 Juli 2005 - 20:05

Marianne:

Hoi gezinnetje Goeting, wat een enorm leuke foto van jullie, ziet er erg hecht uit. Ik ga helemaal meeleven met jullie grote reis, groetjes marianne

• 12 Juli 2005 - 05:47

Christine:

Hallo lieve vrienden! Leuk hoor, deze site. Ik heb me meteen aangemeld voor jullie nieuwe berichtjes. Zo leven en reizen wij op afstand met jullie mee...
    Liefs,
    Christine

• 12 Juli 2005 - 10:14

Peter:

Hee jongens!

Wat leuk! Deze site gaan wij regelmatig bezoeken de komende tijd.

Veel succes met de voorbereidingen!

• 13 Juli 2005 - 14:15

Michael:

veel plezier in de quantumsoep :)

• 18 Juli 2005 - 20:17

Henk En Jolanda:

Hoi EmileSylviaJasperMatthijs,

Wij wensen jullie een hele leuke reis met jullie gezinnetje. We zullen jullie missen, maar via deze site kunnen we jullie belevenissen tenminste op de voet volgen.

Groeten,
    Henk, Jolanda, Thomas, Noëlle en Esmée

• 30 Juli 2005 - 18:55

Eugène & Seppo:

Geweldig, heerlijk dat wij jullie kunnen volgen tijdens de reis. We verwachten meer leuke foto's.
    Groetjes van ons