Goed aangekomen! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu Goed aangekomen! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen!

Door: Sylvia

30 Januari 2006 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Even een kort berichtje om iedereen te laten weten dat we een hele goede vlucht hebben gehad, en dat we goed zijn aangekomen. Snel he?! De jongens hadden wel wat moeite om te slapen in het vliegtuig, waardoor de nacht wel erg lang leek te duren. Maar ondanks dat ging het allemaal erg voorspoedig.
In Bangkok buiten naar een taxihokje gegaan (ipv op 1 van de taxi-aanbieders in te gaan), en voor we het wisten, waren we al op weg naar het hotel: het Prince Palace Hotel. We keken onze ogen wel uit hoor! Dat begon al onderweg: zoveel tegenstellingen, luxe en armoede door elkaar heen, huizen temidden van de snelwegen etc. Het leek af en toe een beetje op Sumatra, wel minder chaotisch, en wat degelijkere voertuigen. De wegenbouw was ook bijzonder!
Het is nu al een indrukwekkende stad, mede door het geweldige uitzicht dat we hebben vanuit het hotel. En dan hebben we dus eigenlijk nog helemaal niks echt gezien! Dat komt morgen pas. Eind van de middag hebben we gezwommen in het zwembad op de 12de verdieping, wauw! Dat hadden we de jongens natuurlijk onderweg beloofd... Het eten was ook erg lekker, maar vanwege de vermoeidheid van de jongens hebben we maar niet al te uitgebreid gedaan.

Emile, Jasper en Matthijs liggen al te slapen. Keikapot van de hele reis. Wel fijn, want dan zijn we zo in het goede nieuwe ritme van hier (6 uur verder dan in Nederland). Ik ga dus ook zo m'n bed in. We hebben met z'n 4tjes een keigrote kamer, heel fijn. We blijven hier 3 nachtjes en dan vetrekken we naar... iets zuidwesten van hier (Emile weet hoe het heet, ik nu even niet meer).

Ten slotte wil ik nog even de buurtjes bedanken voor het hartelijke uitzwaaien en voor het verzorgen van ons huis en de poezen. Thanks! Dat geeft een goed gevoel!
En papa, mama, Eugene, Seppo & oom Loek, jullie bedankt voor het wegbrengen naar Schiphol, en het zwaaien tot we elkaar niet meer zagen...dat vonden we heel erg leuk! Jasper zei in het vliegtuig nog dat hij opa heel verdrietig in zijn 1tje had zien staan (?), dat vond ie wel heel zielig... Maar ook de tranen van mama en Eugene hebben we gezien hoor! Love you all! xxx En we zullen voorzichtig doen!

Nou dag allemaal, xxx Liefs Sylvia

• 30 Januari 2006 - 18:45

Annigje:

Hoi,
    Wat fijn dat jullie zo goed zijn aangekomen!!! En wow... zwemmen in een zwembad midden in de wolken! Dat zal ik morgen eens aan alle kinderen vertellen! Maar maar wat ziet jullie site er fantastisch uit!!! Nou geniet maar lekker verder van al dat moois!
    Heel veel liefs en een extra knuffeltje voor Matthijs!
    Annigje x

• 31 Januari 2006 - 07:18

Seppo & Eugène:

Heerlijk te horen dat jullie op de eerste bestemmings plek zijn en dat de reis is goed gegaan. De tranen waren en zijn van geluk. Liefs van de thuis blijvers.

• 31 Januari 2006 - 10:44

Michael:

:-)

• 31 Januari 2006 - 15:20

Vincent:

Mooi dat het goed gegaan is. Een hele fijne reis gewenst. Helaas kon ik niet op de uitzwaaiborrel zijn vanwege een griep die niet helemaal doorzette. Anyway, veel plezier voor jullie allemaal in deel 1 : Thailand.

Vincent

• 01 Februari 2006 - 12:48

Diana:

Hoi Sylvia,hoorde van carla dat je alsnog vertrokken was.Jammer van ons etentje maar heel veel plezier en geluk gewenst,en ik blijf jullie volgen.Groetjes en een dikke kus voor jullie viertjes...Diana(medische dienst)

• 01 Februari 2006 - 18:44

Marc En Tom:

Hoi allemaal,
    Fijn dat jullie er zijn. Marc en Tom missen Matthijs nu al. Een dikke knuffel van Tom en een dikke kus van Marc. En Rick hoopt dat jullie heel vaak in het zwembad kunnen zwemmen.
    Heel veel plezier verder. We houden jullie in de gaten! Doei.
    Tijn, Diana, Rick, Marc en Tom.

• 02 Februari 2006 - 10:24

Marianne:

Hoi broertje, schoonzusje en kids,

Ontzettend leuk dat jullie al een bericht hebben geschreven en dat er foto's zijn van jullie vertrek. Het ziet er erg stoer uit.
    Ben benieuwd waar jullie reis heen voert en kijk al uit naar jullie volgende bericht.

Veel liefs en XX

Marianne