De helft zit erop... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu De helft zit erop... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu

De helft zit erop...

Door: Sylvia

26 Februari 2006 | Singapore, Singapore

Hallodie!

Even een kort berichtje vanuit airport Singapore. We zijn net geland en kwamen toevallig langs free-internet-pc's, leuk!
De treinreis Chiang Mai is goed verlopen, hoewel we (lees Jasper en Sylvia) weer nauwelijks geslapen hebben. In Bangkok zijn we weer naar ons 1ste hotel gegaan, waar we lekker ontbeten hebben (al om 07.00 uur, zo vroeg zijn we de hele vacantie nog niet geweest), en vervolgens een paar uurtjes vertoefd hebben in het zwembad. Het was weer zo ongelovelijk keidruk in Bangkok!!! Al om 06.30 uur!!!!!!! Echt niet te geloven, heel bijzonder! Maar goed, ik had de puf leeg om nog naar de sundaymarket te gaan.
Op dit moment zijn we dus al 26 uur onderweg vanuit Chiang Mai, en zo'n 14 uur vanuit Bangkok. Nog zo'n 14 uur te gaan. Net dus een goede vlucht gehad en ik hoop dat het zometeen weer zo voorspoedig gaat en dat we dan ff lekker kunnen pitten.
Zo, nu zit mijn free-internet-time erop. Have to go!

xxx Love Sylvia & de rest

• 26 Februari 2006 - 16:48

Pa Vogel:

Hallo Luitjes,
    Blij te horen dat het eerste deel van de volgende etappe voorspoedig verlopen is en ik kijk nu al uit naar het eerste bericht, met natuurlijk een foto van jullie rijdende huis, van uit New Zealand.
    Nou, de groetjes van Mama & Papa

• 26 Februari 2006 - 19:39

Seppo & Eugène:

Hallo hallo,

Dat is leuk, de mensen die jullie gebracht hebben naar de eerst vertrek haven in Nederland zijn er met pure toeval ook als eeste bij om jullie te "begeleiden" naar het volgende deel van ded nieuwe reis. Ook wij kijken vol spanning uit naar het eerste deel van het nieuwe reis verslag. Doe voorzichtig en "GENIETEN MAAR WEER". xxx Seppo&Eugène

• 26 Februari 2006 - 19:55

Sandra:

Wat fijn dat alles zo goed gaat.
    Op naar het volgende.
    Martijn zit met grote ogen te kijken naar de foto's van jullie, hij wou dat hij dat ook allemaal kon zien net zoals Jasper. Zo gauw ik op internet zit vraagt Martijn is Jasper daar?
    Nou gelukkig niet overal waar ik op kijk.
    Hij vertelde vanmiddag opweg naar de Carnaval in Kranenburg dat hij Jasper we mist en Anouk natuurlijk ook.
    Veel pezier en de grt uit
    het koude kikkerlandje. XXX Sandra

• 26 Februari 2006 - 20:13

Jolanda:

Al plaatsen wij niet vaak een reactie, wij volgen jullie dagelijks! Goede reis en tot "ziens" in New Zealand. Groetjes van Thomas, Noëlle en Esmée aan Jasper en Matthijs.

Liefs,
    Jolanda

• 27 Februari 2006 - 07:56

Michael:

goed te lezen dat jullie toch nog massage hebben gehad. Al wordt ik natuurlijk wel nieuwsgierig wat zo n total body (to body?) massage inhoudt :)

• 28 Februari 2006 - 02:33

Schroer Mimi En Fons:

de groetjes van ons uit Giangmai en een goede verdere reis en tot mails maar weer !!
    alfonsschroer@hotmail.com

• 28 Februari 2006 - 18:15

Cees & Frieda:

Hoi lieve Sylvia, Emile, Jasper & Matthijs,

We hopen dat de reis vanuit Singapore Airport naar Nieuw Zeeland goed is verlopen. We wachten met spanning af op het eerste bericht vanuit jullie nieuwe locatie; hadden al een bericht verwacht. Ze hebben daar toch wel internetcafe's?

Veel liefs en groetjes,

Cees & Frieda

• 28 Februari 2006 - 21:28

Aly En Rene:

Hallo reizigers,
    Benieuwd naar jullie ervaringen in Nw-Zeeland. Volgend jaar om deze tijd gaan we die zelf dan maar eens verifieren.
    Veel plezier!
    Aly en Rene