Milford Sound: FANTASTISCH!!! - Reisverslag uit Milford Sound, Nieuw Zeeland van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu Milford Sound: FANTASTISCH!!! - Reisverslag uit Milford Sound, Nieuw Zeeland van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu

Milford Sound: FANTASTISCH!!!

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg

09 Maart 2006 | Nieuw Zeeland, Milford Sound

Hoi hoi,

Even een heel kort berichtje, want ik heb maar 1 dollar. Ik wilde jullie toch even laten weten dat we net de meest fantastische vlucht, met een waanzinnig mooi uitzicht hebben gehad. Fantastisch! Ik zit hier met een smile op mijn gezicht van oor tot oor! Het was zo schitterend mooi, over de besneeuwde bergtoppen richting de Tasman Sea, in een klein propellorvliegtuigje. De piloot heeft ons een geweldig scenic-flight gegeven. Nog even gezwaaid naar Mister Frodo in het Hobbit-dorpje. Hij zwaaide terug... geloof ik...

Bij Milford Sound hebben we een cruise gemaakt, wat ook schitterend was. We hebben wel zeehonden gezien, maar helaas geen dolfijnen. Hoe mooi dit ook was, de vlucht ernaar toe en terug, is echt overtreffend!

Nu gaan we weer op pad richting noord-oosten.

Dag allemaal!!! XXX Sylvia

  • 09 Maart 2006 - 03:21

    Christine:

    Wauw!!!!

  • 09 Maart 2006 - 07:03

    Seppo & Eugène:

    Ondanks de vele mooie vehalen springt dit enthousiasme er volgens mij helemaal uit, trouwens ook leuk hoor zo'n kort en snel berichtje.

    xxx Eugène

  • 09 Maart 2006 - 09:25

    Omama:

    Wat fijn dat jullie het in dit land ook weer zo naar jullie
    zin hebben kusjes voor jullie allemaal groetjes

  • 09 Maart 2006 - 10:07

    Maarten:

    we zijn benieuwd naar de foto's van jullie. Veel plezier en geniet.

  • 09 Maart 2006 - 10:47

    Peter:

    Mooi man! Dat nemen ze je niet meer af!

  • 09 Maart 2006 - 20:16

    Jolande (van De Yahoe Group Maar Wel Uit Nijmegen:

    Hoi Silvia en fam
    wat heerlijk om met jullie mee te reizen, eerst thailand en nu NZ. Beide zeer herkenbaar voor ons, tja die natuur in NZ is echt fantastisch he! Fijn dat jullie het zo goed hebben samen en zo lekker kunnen genieten! Geniet rustig van iedere minuut verder want voordat je het weet zit je weer thuis achter de computer andermans reisverhalen te lezen (uhum)!!!

  • 10 Maart 2006 - 09:49

    Vincent:

    Het is daar echt prachtig! Als je de kans krijgt, ook een gletsjer beklimmen (Franz Josef). de hartelijke groeten en veel plezier aan the 'Wet Coast'.Ik geniet met jullie mee.

  • 11 Maart 2006 - 21:05

    Barbara:

    Super! geweldig dat jullie zo genieten.

    ps, wij hebben sneeuw, 11 maart is het..

  • 12 Maart 2006 - 10:51

    Emma Timmermans:

    Vanmorgen hebben we samen heel hard voor jullie op de vloer gestampt. Hebben jullie het aan de andere kant van de aardbol gevoeld? We hebben ook geluisterd op de vloer of we jullie konden horen.

  • 12 Maart 2006 - 16:49

    Karlijn:

    (bericht 1 maart: Klapte spontaan hard voor Matthijs die zo goed kan praten, A.) En zelf oefen ik ook alle letters, het gaat steeds beter. Zelf waren wij ook op vakantie in Zueschen - Winterberg, dat was erg leuk. Oma Lies, tante Els en Lizzy (de pop, A.) waren ook mee. Wij hebben zelfs geskied, behalve oma, die heeft naar mij gekeken. Sorry jongens en meisjes, want ik wil nu echt heel graag jullie foto's zien, ik kan echt niet meer wachten!
    Komen jullie gauw naar huis, want ik mis jullie ....

    Groetjes van Karlijn
    en ook van papa, mama en Lizzy en grote pop.

  • 12 Maart 2006 - 22:28

    Simon:

    Hoi Emile & Sylvia
    Geweldig dat jullie het zo prachtig vinden. Nu nog even Mount Cook beklimmen!

  • 13 Maart 2006 - 12:08

    Brigitte Verreijt:

    Hoi allemaal, Ik heb eindelijk de tijd genomen om eens uitgebreid naar juliie reis te gaan kijken. Wauw, wat is dit indrukwekkend!! Wij zitten hier in onze dagelijkse sleur, en met nog steeds rotweer. Terwijl jullie in een prachtig gedeelte van de wereld zitten, en de meest mooie avonturen beleefd. Geniet ervan en blijf ons mooie plaatjes en verhalen vertellen zodat we even kunnen dagdromen! dikke kus van ons allen, Brigitte

  • 15 Maart 2006 - 13:09

    Rick, Marc En Tom:

    Hoi allemaal,

    Leuk dat jullie het zo goed naar je zin hebben. De foto's zijn schitterend.
    Tom zegt: Matthijs ik mis je. Wanneer kom je nou eindelijk naar huis? Ik wil zo graag weer samen spelen. Doei Matthijs.
    Marc zegt: Ik vind de foto's van de Boeda beelden en de draken zo mooi. Ik heb een draak nagetekend. Kom je snel naar huis?
    Rick zegt: Hoi Jasper, ik hoop dat je heel vaak in het zwembad bent geweest. Dan mag je het water uit het zwembad als je weer terug komt in mijn gezicht gooien. Ik hoop dat je snel weer terug komt. Nog veel plezier.
    Dag allemaal, tot de volgende keer. Have fun!

    Tijn,Diana, Rick, Marc en Tom.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wij gaan met ons 4 tjes een unieke reis maken van 4 maanden naar Thailand, Nieuw Zeeland, Australie en Maleisie. Het wordt vast onvergetelijk!!! :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 108949

Voorgaande reizen:

29 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: