Hit the road! - Reisverslag uit Port Campbell, Australië van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu Hit the road! - Reisverslag uit Port Campbell, Australië van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu

Hit the road!

Door: Sylvia

07 April 2006 | Australië, Port Campbell

Hoi!

Hier zijn we weer! Nog steeds onderweg naar Adelaide over the Great Ocean Road. Erg mooi. Gisteren hebben we bij ons kampeerplekje heel veel koala's gezien, heel gaaf. Direct in de boom bij onze camper. Mooie beestjes!
Verder weer een ontzettende mooie rainforest-wandeling gemaakt in het Cape Otway Park. Dat is toch echt waar wij het meest van houden!
Elke keer als we gaan rijden (en dat is heel vaak, omdat we vaak stoppen voor het 1 en ander) roepen de jongens van achteren: "Hit the road, Jack!"
Verder is het ons inmiddels duidelijk dat we het niet op tijd redden om dinsdag in Adelaide te zijn, tenzij we ontzettend veel snelle kilometers gaan vreten en dan dus niet van de omgeving kunnen genieten. We hebben dus besloten de camper 1 dagje langer te huren. Dus, Peter en Christine, hoe leuk we het ook vinden om jullie straks weer te treffen... het wordt dus pas dinsdagavond, of woensdag! We bellen jullie nog!
Nou, meer verhalen van ons volgen nog!

Heel veel groetjes van Sylvia XXX

• 07 April 2006 - 06:32

Seppo & Eugène:

Hallo genieters,

Voor het eerst horen we, "dat redden we niet, het kan wel een dagje later worden"! Moet toch wennen zijn na al het reizen op je dooie gemak. Wel lullig voor Peter & Christine want die verheugen zich uiteraard op jullie komst, maar zullen daar absoluut begrip voor hebben. Rij voorzichtig en doe het rustig aan ..."Hit the road, Jack" zoals de jongens dat ook zeggen. Wat zullen jullie daar een plezier om hebben. XXX Eugène

• 07 April 2006 - 09:11

Christine:

Doe het rustig aan en geniet er maar van! Onze tijd komt nog wel saampjes!
    Tot woensdag....
    Heel veel liefs,

• 08 April 2006 - 12:00

Pieter En Linda:

Lieve allemaal,
    fijn dat we weer wat van jullie hebben gehoord (gelezen)! Wij waren ook erg onder de indruk van Sydney, wat een fantastische stad he? We hopen dat Australie jullie toch meevalt (we proefden een teleurstelling in jullie mail) op de weg naar Adelaide. Hier gaat het goed, nog steeds druk aan het klussen (Pieter heeft deze week alle voegen uit het huis gebikt en gisteren een 15 m hoge spar omgelegd). Het houdt niet op met een eigen huis, maar dat wisten jullie al.Op de praktijk is het erg druk (kinderpraktijk helaas nog niet!). Momenteel valt de regen weer met bakken uit de lucht, de zomer laat wel erg lang op zich wachten. Stuur maar wat zon naar Nederland, jullie hebben vast genoeg. We kijken erg uit naar de foto's die binnenkort op de site komen. Have a save trip en veel plezier in Adelaide met Peter en Christine.
    groetjes Pieter, Linda en Koen