Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu

Auckland

Door: Emile

20 Maart 2006 | Nieuw Zeeland, Auckland

21 maart, de laatste paar dagen New Zealand.
We zullen met pijn in ons hart afscheid moeten nemen van dit schitterende land!
Heel eerlijk gezegd...dit is alleen voor de intimi hoor...maar we hebben er een klein traantje om moeten laten!
Dit land heeft op ons een enorme indruk achtergelaten en het lijkt ons niet ondenkbaar dat we hier nog eens terug zullen komen! Buitenlandse Fysiotherapeuten zijn zeer welkom en er is een enorm tekort aan gespecialiseerde en goed opgeleide mensen!
Wie weet, vertrekken we nog eens voor een jaartje in die richting!

Auckland, de laatste stad, drie dagen, onze tijd hier is voorbij. Het is een grote stad, gelegen op oude en nieuwe vulkanen, aan baaien van de pacific ocean. Het is een zeer uitgestrekte stad met staddelen die duidelijk zeer verschillend zijn qua bv etnische afkomst en qua financieel-economische status. We hebben de camper ingeleverd en hebben besloten een cabin te huren op de campsite waar we al waren. Dat was ideaal! De spullen hoefden we dus alleen maar over te gooien zonder ze in te pakken, lekker makkelijk.

We zijn op onze trouwdag (20 mrt) lekker gaan banjeren in de stad down-town.
Down-town is indrukwekkend en the Sky Tower is het hoogste gebouw op het zuidelijk halfrond. We gaan lekker naar de top en hebben een fantastisch uitzicht over de stad en het landschap. In de vloer zijn plexieglazen vensters waar je overheen loopt en de duizelinwekkende diepte inkijkt. Er is hier ook een bus Japanners afgezet. Ik vermaak me kostelijk om een jonge Japanse schone die duidelijk hoogtevrees heeft en geluiden uitkraamt waardoor het eerder lijkt alsof ze een minutenlang orgasme heeft dan dat ze bang is voor de hoogte! Ik geniet nog lang na van zowel van het uitzicht als de japanse dame.

In de stad genieten we van de sfeer.
We slenteren wat langs winkels en de haven en maken een lekker maaltje bij terugkomst en verwennen onszelf op deze dag met een toetje van Pavlova, caramelijs en slagroom.

De laatste dag besluiten we maar lekker niks te doen. De jongens spelen in de leuke speeltuin en we genieten van het mooie weer.
In de avond pakken we onze spullen voor de vlucht naar Australie van de volgende dag.

Bye bye New Zealand.
Dag schitterend en fantastisch mooiland....
ik hoop tot ziens....

• 12 April 2006 - 17:46

Seppo & Eugène:

Het was bijna niet uit te sluiten dat jullie het misschien een jaartje gaan proberen in New Zealand. Niet dat ik het leuk vindt als jullie voor een jaar weg zouden gaan maar de enthousiaste verhalen die voor ons bijna een beleving waren is dit niet een totale verrassing. We wachten in spanning af wat ons hier in nederland de toekomst zal brengen. XXX Eugène

• 13 April 2006 - 23:09

Theo En Ans:

Gefeliciteerd met jullie 20 jarig huwelijk.
    En ja, hoor we hadden al tegen elkaar gezegd, volgens ons gaan ze voor een tijdje terug naar New Zeeland en jullie schrijven het al, misschien voor een jaartje. (maar ze zoeken wel ahum hele goede therapeuten) Dus jullie kunnen daar zo beginnen!!!!!!!
    Nou weet ik niet wie van jullie dit verhaal heeft geschreven, maar wat leuk dat je zo lang kunt genieten van die Japanse schone met haar orgasme, kan natuurlijk door die spanning. We wensen jullie een goede vlucht en weer net zoveel plezier en al wat mooi en goed en leuk is in Australië
    Groetjes Theo en Ans