Coorong National Park - zoutmeren - Reisverslag uit Sydney, Australië van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu Coorong National Park - zoutmeren - Reisverslag uit Sydney, Australië van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu

Coorong National Park - zoutmeren

Door: Sylvia

09 April 2006 | Australië, Sydney

Nog even een kort berichtje. We zijn nog onderweg naar Adelaide. We hebben de route langs het Coorong National Park gekozen, met schitterende zoutmeren! Hier hebben we nog lekker gewandeld, gekeuveld, en verschikkelijk genoten van een niet-te-geloven-zo'n-mooie-zonsondergang, over een zoutmeer uitkijkend... echt wonderbaarlijk mooi! Van hieruit rijden we 'snel' richting het Noorden... richting Christine, Peter en Luke... jippie!!! Ik zeg trouwens 'snel', omdat dat hier best griezelig is: werkelijk óveral zie je dode kangaroos langs de weg liggen... Een aanrijding met zo'n beest is zó gebeurd, en dat lijkt mij niet leuk! In de schemering dus flink turen in de bermen... Vermoeiend rijden... doen we liever niet meer... Maar goed, nog heel effekes en dan zitten we weer een paar weekjes in een gewoon huis... even bijkomen van alle indrukken die we de laatste 2,5 maand hebben opgedaan...

Liefs Syl xxx