We gaan!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu We gaan!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu

We gaan!!

Door: Emile

Blijf op de hoogte en volg

27 Januari 2006 | Nederland, Nijmegen

Overmorgen is het zover!
Ik kan bijna niet meer wachten! Wat mij betreft gaan we nu, en laten we voorlopig alles achter ons! Ik vind het een heerlijk idee om zo'n lange tijd weg te zijn uit deze bureaucratische, drukke en snelveranderende maatschappij. Het harnas wordt steeds strakker aangesnoerd voor kleine ondernemers als ik. Dat benauwd me wel eens. Straks alles los te laten en niets te moeten maar alleen te hoeven, te mogen... even heerlijk in vrijheid te genieten van wat er op dit spannende pad van onze reis door verre oorden zal brengen. Het wordt een pad dat onze levensreis, (als je wil, kan je het leven zien als een grote reis) zal verrijken op vele verschillende manieren.

Ik ben blij! Het is zo bijzonder dat we dit met onze jongens gaan ondernemen en delen!
Ik ben dankbaar dat we deze reis kunnen gaan maken. Dankbaar omdat we de mogelijkheden hebben om dit te verwezenlijken! De reis is allang begonnen schreef ik al eens... en dat is ook zo.

Michaël, ik dank je voor al je inspiratie, waardoor ik meer van het leven ben gaan zien!
Pap, je bent niet meer hier, maar je leeft meer in mij dan ooit tevoren, dank voor je onvoorwaardelijkheid en je goedheid! Sylvia, dank je dat je mijn liefde en maatje bent! En jongens, dank jullie dat jullie mijn leven zo onvoorstelbaar verrijken en waardevol maken: ik ben zo gelukkig dat we dit samen gaan delen!

We gaan! We gaan! Een heerlijk avontuur tegemoet!

We hadden afgelopen zondag een gezellig feestje voor de buurtjes en intimi.
Het was druk en heel gezellig. Gelukkig maar dat we zo'n grote hut hebben, denk ik dan maar weer, waar we met zovelen zo gezellig samen kunnen zijn. Genieten van goede wijn en wat lekkers. Dat alles smaakt zoveel beter in fijn gezelschap!

Ook op school hadden we twee feestjes voor de jongens! Allebei hebben ze een heel leuk afscheid gehad! Ze stonden helemaal in de belangstelling. Ook wij ervaren die belangstelling al enige tijd. Best erg leuk! Ik geniet er wel van op een bepaalde manier. Soms zijn er mensen die ik nauwelijks ken en je dan van alles toewensen en het zo gaaf vinden dat we zoiets gewoon gaan doen.
En dat is het ook... het is gaaf ... hartstikke gaaf zelfs ... en we gaan het gewoon doen... onze dromen achterna... om zo een stuk van onze eigen legende te gaan leven!
We gaan!!!

Overigens, er is geen tijd meer om nu nog meer te schrijven over bijvoorbeeld Australië en wat we daar gaan doen...
want...
We gaan!!

Thuis is het een drukke bedrijvigheid, opruimen, spullen uitzoeken, schoonmaken, nog wat dingetjes kopen, we gaan goed voorbereid op pad! (althans, dat vinden wij, er is eigenlijk bijna niks geregeld, maar voor zo'n reis is dat het beste!)

De volgende keer dat er iets te lezen valt... zal het zijn vanuit Thailand! We plaatsen als het kan dan ook de eerste reisfoto's erbij!

Tot dan!

  • 28 Januari 2006 - 11:59

    Brigitte:

    Ik heb jullie site van de yahoo-groep 'langdurig op reis met kinderen'en ga jullie berichtjes zeker lezen! Volgend jaar gaan mijn zoon Jumi en ik nl. ook naar o.a. Thailand en Nieuw Zeeland.
    Veel plezier en suc6!
    Groetjes,
    Brigitte

  • 28 Januari 2006 - 12:00

    Brigitte:

    Het is Jimi, trouwens: geen Jumi. Ik had even de verkeerde toets te pakken.

  • 28 Januari 2006 - 16:40

    Eugène & Seppo:

    Gaan,... genieten en leef!
    Ik hou van jullie en zal jullie missen.

    Liefs je broer en "zwager"

  • 29 Januari 2006 - 10:06

    Jocelyn & Stefan:

    Vandaag is het zover; het is zondag 29e en jullie gaan nu echt heerlijk op reis. Heel veel plezier en cu soon in Adelaide!

  • 29 Januari 2006 - 13:35

    Monique, Marnix, Thomas, Rogier En Laurens.:

    Lieve allemaal,
    Wat een avontuur. De kinderen hier vinden het helemaal geweldig. Hoop dat het een mooie fijne reis zal worden. Groeten aan Christien en tot over vier maanden. Monique.

  • 29 Januari 2006 - 16:45

    Silvia Van Dam (Tibia):

    JA, eindelijk is het dan zover, jullie gaan dan toch op reis!

    Ik wens jullie een heerlijke reis toe en kom zeker nog vaker kijken hoe het gaat!

    Heel veel plezier samen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wij gaan met ons 4 tjes een unieke reis maken van 4 maanden naar Thailand, Nieuw Zeeland, Australie en Maleisie. Het wordt vast onvergetelijk!!! :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 108791

Voorgaande reizen:

29 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: