Tussenstand - Reisverslag uit Adelaide, Australië van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu Tussenstand - Reisverslag uit Adelaide, Australië van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu

Tussenstand

Door: Emile

13 April 2006 | Australië, Adelaide

Even de tussenstand;
We werken lekker aan ons computerdagboek.
Het is nu bijgewerkt vanaf vertrek uit Wellington tot in Sydney.
Er staan hier en daar al wat fotootjes, maar houdt het in de gaten! We plaatsten af en toe meer foto's, teruggaand tot in Chiang Mai!!!
We hebben gisteren en vandaag foto's uit NZ gezien...en wat is het heerlijk om even terug te kijken naar die dagen. Het is echt weer even ophalen van memories. We zien zoveel en beleven zoveel achter elkaar dat alle nieuwe indrukken de andere weer verdrukken....een pas op de plaats en het terugkijken van foto's doet ons goed!

Heel veel groeten en liefs van ons aan alle familie en vrienden en in het bijzonder Eugene en Seppo en de mijn schoonouders.

Speciale groeten aan mijn fantastische collega's die de praktijk met grote inzet en liefde draaien!

Speciale groeten aan Ans en Theo, Ger en Hermi, Theo, Odilia en iedereen van Huize Laverna, anderen die met ons 'meereizen'.

Emile & Sylvia en onze geweldige zonen Jasper en Matthijs.

• 13 April 2006 - 14:09

Marianne T:

Haa Gezin,
    Nou ik heb net een middagje foto's kijken en berichten lezen achter de rug; in minder tijd is het al niet meer te doen. Jee wat maken jullie veel mee, ongelooflijk. Ik vind de foto's erg leuk, vooral die waar jullie op staan. In de praktijk gaat alles nog steeds fijn, het paasweekend staat voor de deur en daar hebben we wel behoefte aan. het blijft leuk om van jullie schoonheid te lezen, hier is het: koou, guur, winderig en bah snertweer. nou geniet ze en dikke kus voor jullie allen.ps ik vond die olifantenfoto's eeeeeerg indrukwekkende
    Marianne Timmermans

• 13 April 2006 - 20:30

Seppo & Eugène:

Wat hebben wij toch een voorsprong op jullie, nooit zijn jullie uit mijn gedachten maar het is zo heerlijk die stralende gezichten te zien ... bedankt daar voor! XXX Eugène

• 14 April 2006 - 11:45

Marianne G.:

Hoi allemaal. Leuk om weer wat te lezen over jullie belevenissen. Er lijkt geen einde aan te komen. Je zou bijna vergeten dat in november 2005 deze reis "van de baan" leek. Wat een geluk!
    Volgens mij hebben jullie zowat een dagtaak aan het bijhouden van dit dagboek. Jasper en Matthijs zijn trouwens echte "sterren": ze doen het geweldig op de foto's.
    Nog veel reisplezier gewenst voor jullie allemaal.
    Emile, hoe is het trouwens met je gevlekte "onderstel" dat je in Thailand ontwikkelde? en de vreemde bloedinkjes die jullie opliepen bij de waterval in Thailand?

• 14 April 2006 - 11:51

Sandra:

Wat een schitterende foto's zitten er weer bij.
    Martijn zal ze prachtig vinden. Hij is er niet maar zal straks zeker even willen kijken.
    Veel plezier.
    Doeiiiiiii