De laatste 4 weken - Reisverslag uit Adelaide, Australië van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu De laatste 4 weken - Reisverslag uit Adelaide, Australië van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu

De laatste 4 weken

Door: Emile

29 April 2006 | Australië, Adelaide

Helaas verlaten wij morgen 30 april om 12.15 uur (lokale tijd) Australie om naar Maleisie te gaan.

De laatste 4 weken van onze reis gaan in.
4 weken klinkt voor ons erg kort. Het is immers het laatste deel van onze reis.
We hebben een paar uur geleden een hotel geregeld in Kuala Lumpur. We komen daar om 21.05 uur (lokale tijd) aan.

Hoewel het jammer is om Australie te verlaten, is het toch wel weer spannend en gaaf om weer door een totaal ander land te gaan reizen.

Helaas is het ons niet gelukt om alles bij te houden zoals we wilden, als we eenmaal thuis zijn vullen we wel een en ander aan.

Iedereen die met ons mee-reist weer keibedankt. De reacties en contacten via de site of yahoo zijn voor ons echt ontzettend leuk!

Heel veel liefs van ons allemaal!!!!
En tot een volgend bericht!!!

• 29 April 2006 - 15:06

Papa:

Okidoki

• 29 April 2006 - 15:48

Sandra:

Gelukkig nog maar 4 weken,
    we missen jullie best wel.
    In da vakanties leuke dingen doen JT enz is niet zo leuk zonder jullie hoor.
    Kom maar snel weer.
    xxx Sandra

• 29 April 2006 - 23:01

Theo En Ans:

Wij wensen jullie weer een goede reis naar Maleisie en geniet er van deze laatste 4 weken. Wij reizen via internet weer mee.
    Groetjesxxxx

• 30 April 2006 - 10:36

Maarten:

veel plezier met het laatste hoofdstuk van jullie reis. We reizen via de mail met jullie mee.
    Groet, Maarten, Ingid en Thomas

• 01 Mei 2006 - 09:56

Eugene En Seppo:

Jullie onderweg, wij ook onderweg. We dachten al dat reizen van jullie gaan wij nu ook maar eens een keertje. Van alles geprobeerd om ook zo'n eigen site op te zetten maar we zijn er gelijk weer van af gegooid, "heren" werd er gezegd, "de informatie die jullie geven is niet interresant", dus jullie moeten het maar doen met alleen de groeten vanuit Engeland. Ook zo'n hele goede tijd gewenst bij deze laatse reis, veel liefs en doe voorzichtig, Seppo & Eug`ene