Nu echt op weg... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu Nu echt op weg... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu

Nu echt op weg...

Door: Emile & Sylvia

28 Mei 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo thuisfront!

Nu is het echt zover... na een heerlijke dag in Kuala Lumpur, moeten we nu echt afscheid nemen van dit prachtige land. En natuurlijk van onze reis! :( Met tranen in onze ogen lopen we zo terug naar ons hotel, waar de taxi klaarstaat om ons naar het vliegveld te brengen. Morgenochtend zijn we weer in Nederland. Dat wordt vast ook heel leuk, toch?!

Veel liefs XXX
Emile, Sylvia, Jasper & Matthijs

• 28 Mei 2006 - 13:03

Noëlle:

ik vind het vijn dat je weer trug komt. heel veel lievs Noëlle

• 28 Mei 2006 - 13:12

Eugène & Seppo:

Een goede terugreis, met veel mooie terugdenk-momenten in het vliegtuig en graag tot in Nederland.

• 28 Mei 2006 - 15:14

Omama:

Nu kunnen we echt aftellen
    joepi tot morgen
    opapa en omama

• 28 Mei 2006 - 17:22

Cees & Frieda:

Partir, c'est mourir un peu! Eens zul je toch afscheid moeten nemen van het mooie land, hoewel met tranen in jullie ogen.
    Jammer, dat wij er niet bij kunnen zijn om jullie hartelijk te verwelkomen op Schiphol. 't Weerzien met de familie wordt vast en zeker heeeeeel leuk. Sylvia, we zijn vergeten aan je moeder afgelopen zaterdag tissues mee te geven. Die zal ze zeker nodig hebben. We denken aan jullie en zien jullie hopelijk heel gauw.

Veel liefs en groetjes,

Cees & Frieda

• 28 Mei 2006 - 19:20

Annigje:

Hoi hoi... tuurlijk is dat weer heel leuk!!! Even wennen weer (heel) maar fijn om iedereen weer te zien en gewoon weer lekker van de volgende reis gaan dromen!!! Tot snel allemaal en goeie reis! Liefs van Annigje.

• 29 Mei 2006 - 07:27

Christine:

Oost west thuis best!
    Alhoewel je nu misschien beseft dat je geen huis nodig hebt om je thuis te voelen.
    Het nagenieten kan beginnen en pas op voor de valkuilen!
    Tot gauw skypens?
    Dikke zoen!

• 29 Mei 2006 - 11:11

Groep 3 Ati:

Lieve allemaal en speciaal jasper,Zijn jullie mu echt in Nederland.?We kunnen neit wachten op jullie verhalen. We hebben ook veel gelezen en gezien toen jullie op reis waren.
    heel veel liefs en dikke welkomskussen van ons allemaal.

• 29 Mei 2006 - 11:12

Groep 3 Ati:

Lieve allemaal en speciaal jasper,Zijn jullie nu echt in Nederland?We kunnen niet wachten op jullie verhalen. We hebben ook veel gelezen en gezien toen jullie op reis waren.
    heel veel liefs en dikke welkomskussen van ons allemaal.