Intermezzo 'Hello Munrobaggers!' - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu Intermezzo 'Hello Munrobaggers!' - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu

Intermezzo 'Hello Munrobaggers!'

Door: Emile

Blijf op de hoogte en volg

07 Maart 2006 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Special note for the Munrobaggers-club;

Hello, so Scotland was fine again!?
Nu we in zuidelijker streken van New Zealand gekomen zijn moet ik steeds meer aan Scotland denken. Er is landschappelijk veel dat me hier aan het mooie Scotland doet denken. Het wordt hier steeds leger en kaler, uitgestrekter en ruiger.
Ik heb nu al weer zin!
Sign me in for next year!

Baggy baggy

  • 07 Maart 2006 - 10:37

    Munrobagger:

    Je staat op nummer 1 in de lijst van aanmeldingen voor Scotland 2007.

  • 08 Maart 2006 - 19:19

    Munrobagger 2:

    Maar natuurlijk. Voor een stoere vent als jij, is altijd een plek gereserveerd (ook in the partytent!).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wij gaan met ons 4 tjes een unieke reis maken van 4 maanden naar Thailand, Nieuw Zeeland, Australie en Maleisie. Het wordt vast onvergetelijk!!! :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 109023

Voorgaande reizen:

29 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: