Aanvullingen New Zealand - Reisverslag uit Adelaide, Australië van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu Aanvullingen New Zealand - Reisverslag uit Adelaide, Australië van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu

Aanvullingen New Zealand

Door: Emile

12 April 2006 | Australië, Adelaide

Voor degenen die het leuk vinden;
We hebben lekker de tijd om even een pas op de plaats te nemen en even wat te keuvelen.
Vanavond zijn we begonnen om ons dagboek bij te werken van New Zealand. Dat is nu gedaan.
Er volgen nog een boel foto's van zowel New Zealand als de laatste week van Thailand!
Australie zal in de komende dagen bijgewerkt worden!
We houden jullie op de hoogte!

Groetjes, Emile & Sylvia en de stoere jongens!

• 12 April 2006 - 17:51

Seppo & Eugène:

Wij vinden het uiteraard zeker leuk en wachten vol spanning op de verhalen en de foto's. Geniet lekker van de rust en aan iedereen de groeten van ons.

• 12 April 2006 - 20:17

Jolanda:

Hoi zusje!

Fijn dat jullie het zo ontzettend naar jullie zin hebben. We kijken heel erg uit naar jullie foto´s.

Groeten,
    Henk, Jolanda, Thomas, Noëlle en Esmée