Van KL naar Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu Van KL naar Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu

Van KL naar Langkawi

Door: Emile

04 Mei 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Gisteren weer een rustig dagje.
Eerst starten in the pool, daarna naar Chinatown gegaan. Dat was erg leuk. Het was er druk, kleine straatjes, overal tussendoortjes, achterafjes, donkere steegjes, overal bedrijvigheid, straathandel, op straat koken en eten, heerlijk! Dit is wat ik zo mooi vind aan Azië! We genieten ons helemaal suf!
Hoewel we hier en daar de ratten zien wegschieten in de donkere straatjes, vinden we het allemaal even spannend! Overal de chinese uithangborden en geschilderde tekens op de gevels, hier en daar van die typische chinese daken. Fantastisch!
Weer heerlijk en belanchelijk geodkoop gegeten. We eten hier weer voor 5 euro met z'n allen ons buikje verrukkelijk rond!

Morgen (vrijdag) vertrekken we naar Langkawi.
We hebben een vliegtuigje geboekt en vliegen om 16.00 uur daarheen (45 min. vliegen). We hebben voor 5 nachten een cabana aan het strand! Dat wordt genieten dus!!

Tot later!!!

• 04 Mei 2006 - 17:12

Omama:

We wensen jullie een fijne vlucht en veel plezier .
    De foto,s/films zijn maar een woord waard, prachtigggggggggg
    Kusjes van opapa en omama

• 05 Mei 2006 - 18:41

Seppo & Eugène:

De pool lijkt me heerlijk, de kleine straatjes prachtig, voor 5 euro met je gezin de buik vol is ook geweldig, maar die ratten!!! Je merkt het wel weer alles vind ik leuk behalve dat ONGEDIERTE daar. Jullie genieten en dat is voor mij alles wat telt. xxx Eugene