Lief!!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu Lief!!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu

Lief!!!

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg

23 Mei 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo lieve allemaal!!! :)

Ik was eigenlijk niet van plan om nu iets te schrijven, helemaal niet na al Emile zijn geweldige verhalen, maar ik wilde toch even reageren op die ontzettende leuke reacties en mailtjes die we krijgen! Dat voelt zo goed!!! Ondanks dat dit wat mij betreft nog wel veel langer mag duren, doet het me goed te merken dat zoveel mensen het leuk vinden ons weer terug te zien! En ik moet zeggen dat het weerzien mij ook weer errug leuk lijkt.

Jolanda, Henk, Thomas, Noelle en Esmee, ik vind het echt heel leuk dat jullie ons ook met z'n allen komen ophalen! Wat leuk dat de kinderen daar ook vrij van school voor krijgen! Tof!!!
En natuurlijk ook hartstikke leuk en lief van jullie, pap, mam, Eugene en Seppo! Enne, Eugene en Seppo, Christoffel heeft inderdaad al die tijd als een engeltje op onze schouder meegereist, fijn hoor!

Simon, we komen trouwens maandagochtend de 29ste om, 09.20 uur aan, als de vlucht en de stop-over goed gaat. Maar dat kan ook wel een uurtje later zijn, moet ik ff nakijken.

Sandra, ik denk dat we tegen 12 uur ofzo in Nijmegen zijn. Maar ik weet echt niet hoe het allemaal gaat lopen.

Ik ben heel benieuwd hoe onze tuin eruit ziet (en of we die uberhaupt wel kunnen zien door al het onkruid en hoge begroeiing, haha.) En ook ons huis, we weten vast niet wat ons overkomt al die ruimte straks weer.

Hee Anton, als verse nieuwe papa, toch nog tijd om effe op onze site te kijken, leuk hoor!!! Nogmaals supergefeliciteerd met jullie zoon Guus!!! We komen gauw op kraamvisite!

Enne, Marianne... een plaag van lieveheersbeestjeslarfjes (leuk woord voor scrabble)??? Dat klinkt erg bijzonder! We zijn benieuwd!

Pietje en Lin, we hadden het vandaag nog over jullie! Jullie zijn ook wel een stel waar we es een fijne trip mee samen zouden kunnen maken... wie weet in de toekomst? Lijkt ons keigezellig!

Bart, gefeliciteerd jongen!!! Toitoi met de rest!

En natuurlijk alle andere luitjes die op de site hebben gereageerd, maar ook de anderen die 'stilletjes' hebben meegereist... Bedankt enne, we vinden het leuk om elkaar straks weer te treffen!

En jouw woorden, Christine: 'Ieder afscheid is een begin van een herinnering' zijn wel erg mooi. Tot nu toe toch nog vrij weinig tijd gehad voor het 'herbeleven' en 'herinneren' van alle dingen die we hebben meegemaakt. Nu we afscheid moeten nemen van ons 'reizend bestaan' (klinkt goed he?! haha), hebben we genoeg tijd voor ons om de reis als een prachtige herinnering te bewaren!

Maar we hebben eerst nog een paar dagen hier op dit geweldige eiland. Echt een aanrader! Het is hier echt super om te snorkelen enzo. Vandaag hebben Jasper en Emile weer een haai gezien, een kleintje deze keer. Jasper snorkelt zo knap! Matthijs vindt het maar niks, die blijft liever met het koraal spelen. Vandaag ook weer een supergrote lizard gezien, wauw! Nee, het gaat hier heel goed! Ik zal echt proberen straks wat zon mee te nemen, hoewel die hier ook vaak verdwijnt hoor! Maar gelukkig blijft het dan wel lekker warm hier.

Zo nu ga ik weer gezellig naar m'n mannetje toe :)

Nou doeidoei xxx Sylvia :)

  • 23 Mei 2006 - 15:13

    Omama:

    geniet nog maar even van al dat mooi . Maar het is nu gauw maandag en neem de zon dan maar mee . heel veel liefs en kusjes voor jullie

  • 23 Mei 2006 - 16:57

    Jolanda:

    Nou, helaas voor jullie en gelukkig voor ons, is het aftellen begonnen. Geniet er nog lekker van en neem inderdaad de zon maar mee deze kant op.

    Tot maandag!

    Henk, Jolanda, Thomas, Noëlle en Esmée

  • 23 Mei 2006 - 18:52

    Seppo & Eugène:

    Lief, jullie zijn lief! Jullie hebben ons continu verwent met de meest boeiende en mooie belevenissen van deze bijzondere reis. Voor ons was het fantastisch om op deze manier bij jullie te zijn en mee te reizen. Seppo heeft door zijn werk nog geen zekerheid of hij maandag ook op Schiphol kan zijn, ik mag nu vast zeggen, "tot maandag". Dikke knuffel alvast van ons beide

  • 23 Mei 2006 - 18:53

    Seppo & Eugène:

    Lief, jullie zijn lief! Jullie hebben ons continu verwent met de meest boeiende en mooie belevenissen van deze bijzondere reis. Voor ons was het fantastisch om op deze manier bij jullie te zijn en mee te reizen. Seppo heeft door zijn werk nog geen zekerheid of hij maandag ook op Schiphol kan zijn, ik mag nu vast zeggen, "tot maandag". Dikke knuffel alvast van ons beide

  • 23 Mei 2006 - 20:03

    Angela:

    Hartstikke leuk, dat je ook nog aan de mensen denkt, die stilletjes toch al deze verhalen volgen. Gelukkig weet je dit ook wel te waarderen. Geniet nog even lekker met z'n viertjes van dat heerlijke eilandje en dat lekkere klimaat. Jullie zullen het nog gaan missen als je weer terug bent in dit koude kikkerlandje.(of, neem dat zonnetje voor ons mee.) Maar...., wel fijn dat jullie weer snel terugkomen. Tot gauw

  • 24 Mei 2006 - 10:33

    Sandra:

    Zelf in de laatste dagen hebben jullie nog de tijd om te mailen, leuk hoor.
    Maar als ik jullie was zou ik maar eeen week langer blijven, he is hier zo nat!!!!!!!! oh nee kom toch maar naar huis we kijken er naar uit.
    grt Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wij gaan met ons 4 tjes een unieke reis maken van 4 maanden naar Thailand, Nieuw Zeeland, Australie en Maleisie. Het wordt vast onvergetelijk!!! :)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 108839

Voorgaande reizen:

29 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: