Sponsorloop - Hup klasgenootjes! - Reisverslag uit Port Campbell, Australië van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu Sponsorloop - Hup klasgenootjes! - Reisverslag uit Port Campbell, Australië van emilesylviajaspermatthijs - WaarBenJij.nu

Sponsorloop - Hup klasgenootjes!

Door: Jasper en Matthijs

07 April 2006 | Australië, Port Campbell

Lieve kinderen van groep 3 + juf Ati en groep 1/2 + juf Annigje!!!

Leuk dat jullie ons hebben geschreven. En wat goed te horen dat jullie met de sponsorloop voor Ethiopie gaan lopen! Jasper vond de sposorloop vorige 2 jaren ook heel leuk en het is inderdaad jammer dat Jasper en Matthijs dit jaar niet mee kunnen lopen.
We wensen jullie heel veel succes met de sponsorloop en hopen dat jullie heel veel rondjes zullen rennen! Nu we dit schrijven zijn jullie al aan het puffen, denken we. We zullen jullie vanaf de andere kant van de wereld aanmoedigen!

Ook wij willen jullie natuurlijk sponsoren! Jasper geeft aan groep 3b 5 euro en Matthijs geeft aan zijn klasgenootjes ook 5 euro. Zouden juf Ati en juf Annigje dat voor ons kunnen voorschieten? Dan krijgen jullie dat terug zodra we weer thuis zijn.
Nou... Huphuphup lieve kindjes, doe jullie best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heel veel groetjes van Jasper en Matthijs xxx

• 07 April 2006 - 06:50

Seppo & Eugène:

Juffrouw Ati en Annigje,

Ook wij zouden onze neefjes gesponsord hebben en ook wij zullen. Deze twee jongens zijn flinke wandelaars en lopen nu in Australie voor Ethiopie, ook wij geven groepen van Jasper en Matthijs beide 5 euro. Ik zal proberen contact met jullie op te nemen en het geld eerder over te maken. Groetjes en succes namens Eugène & Seppo

• 07 April 2006 - 07:41

Annigje:

He lieverdjes aan de andere kant van de wereld!!! Wat ontzettend lief van jullie... ik ga er zo naar toe en dan zal ik de kinderen eens even extra aanmoedigen van jullie ook, en ze uiteraard vertellen van die 5 euro, wow! En super bedankt voor jullie mooie kaart! We waren er echt heel blij mee en hebben het nog lang gehad over die walvisstaart. Binnen now time waren we allemaal dolfijnen met onze handen en armen, net als jij Matthijs! Maar poeh poeh... we missen je toch wel heeeeel erg nu! Kom je al bijna terug om ons al je avonturen te vertellen?! Heel veel liefs van alle kinderen en een dikke zoen van Annigje.

• 07 April 2006 - 14:19

Omama:

Lieve Jasper en Matthijs ook oma zal jullie school sponseren kusjess van opa en oma

• 08 April 2006 - 18:21

Simon&Elles:

Hallo dappere reizigers,

Goed weer eens wat van jullie te horen. Hebben jullie al van die leren hoeden gekocht met kurken eraan ?
    Als je de kans hebt kunnen jullie ook een paar foto's toevoegen?
    Heel veel liefs en tot horens

• 11 April 2006 - 09:29

Groep Ati:

lieve jasper en matthijs, wat leuk dat jullie hebben geschreven. inderdaad jammer dat jullie niet meeliepen. we hebben 483 euro en 6o eurocent bij elkaar gerend met onze groep.de hele school heeft 8760 euro bij elkaar gelopen.en met jullie geld erbijis dat 8770 euro. geweldig he.het is al gauw paasfeest.we zingewn elke dag nieuwe liedjes. heel veel liefs van ons allemaal.de kuikentjes van groep 3b en van kippetje ati.